Çözüldü Unity mod alma

Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.

yasinozdmr0

Decapat
Katılım
21 Ekim 2020
Mesajlar
64
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Selam.

GameObject obj = Instantiate(circle, new Vector3(-5 + i, y, z), Quaternion.identity);

i, 10 ve 10 katları oldugu zaman y değişkenini 2 arttıracağım. yani i 10 ise y + 2. Yüksek ihtimal mod alma ile yapılıyor. Yardım eder misiniz?

Kod:
 for (int i = 0; i < 20; i++)

        {

            int rnd = Random.Range(0, 3);



            switch (rnd)

            {

                case 0:

                    GameObject obj = Instantiate(circle, new Vector3(-5 + i, y, z), Quaternion.identity);

                    obj.transform.SetParent(geometricShapesGO.transform, false);

                    break;

                case 1:

                    GameObject obj2 = Instantiate(square, new Vector3(-5 + i, y,z), Quaternion.identity);

                    obj2.transform.SetParent(geometricShapesGO.transform, false);



                    break;

                case 2:

                    GameObject obj3 = Instantiate(triangle, new Vector3(-5 + i, y, z), Quaternion.identity);

                    obj3.transform.SetParent(geometricShapesGO.transform, false);



                    break;

            }

        }
 

Geri
Yukarı