Halihazırda C++ biliyorsan Godot'u direkt C++ ile kullanabilirsin GDExtension ile. Ayarlaması biraz zahmetli herhalde ama
bknz. Aslında kendine ait dinamik bir dili var, öğrenmek zorunda değilsin ama performans açsından sıkıntı çıkartmayacak çoğu oyun içi basit kodun yazımını çok daha kolay ve hızlı hale getiriyor ki çok karışık da değil o yüzden motorla uzun süreli uğraşacak olursan öğrenip kullanırsın.
Ama C/C++ bilgin varsa C# öğrenmen o kadar büyük bir uğraş olmamalı o yüzden Unity'ye de bakabilirsin.
Aslında iki oyun motoru da işini gayet iyi görür yani ikisine de bakıp hangisi hoşuna giderse onu kullan. Ben şahsen Godot'u çok daha kullanışlı buluyorum, hem program olarak çok daha hafif (Unity'de boş bir proje açtığımda bile arka planda zibilyon tane şey çalıştırıyor) hem de arayüzü falan çok daha kullanışlı, güzel, kullanıcı dostu.
Eğer ondan cidden etkilenecek kadar çok satacak bir oyun yapma planın varsa 6-7 ay önce mi ne Unity'nin fiyatlandırma politikasında baya tartışılan bir değişiklik oldu ona biraz bakabilirsin.
Ayrıca oyun motoru/programlama oyun yapmanın sadece bir ayağı; bunun çizimi, ses dizaynı, müziği, bölüm dizaynı gibi çok daha fazla uğraşılacak kısmı var ama o konuda spesifik programlar önermek hem nasıl, ne karmaşıklıkta bir oyun yaptığını hem bu konulardaki bilgi seviyeni, bütçeni, ne kadar vakit ayıracağını bilmeden zor. Ne biliyim mesela çizim konusunda lisanslı Adobe ürünleri almanı, onları öğrenmekle uğraşmanı gerektirecek seviyede mi oyun yapıyorsun yoksa ücretsiz veya daha basit şeyler mi önerelim. Ekibin var mı vs.