Daha fazla
- Cinsiyet
- Erkek
- Profil Kapağı
- 1522743131
Diablo 3 sunucularının sürekli meşgul olmasının nedeni bence oyunun kopya koruması. Diablo III'ün kırılmaması için Blizzard'ın, zamanında Ubisoft'un AC2'de yaptığı gibi -sonra SKIDROW bu korumayı duman etse de- radikal bir kopya koruması ile gelmesi gerekiyordu. Blizzard da çareyi tamamen sunuculara bağlı bir sistemde buldu.
Dikkat ederseniz Blizzard, oyunu her oynayışınızda benzersiz bir bölüm tasarımı ile karşılaşacağınızı söylüyor. Bunu eğer oyun yüklenirken gerçek zamanlı olarak yapmıyorsa bu işi Blizzard sunucuları yapıyor. Bu da sunuculara fazladan yük binmesine neden oluyor.
Oyun nasıl Kırılabilir?
Oyunu kırmak için release grubu öncelikle WinPcap gibi bir ağ paket yakalama aracı kullanacak. Oyunu baştan sona kadar oynarken bilgisayarın ağ iletişimini izleyecek ve bu verileri kaydedecek. Daha sonra kaydedilen bu veriler bir sanal sunucu ya da emülatör gibi bir araç ile oyuna ihtiyaç duyulan anda sırayla temin edilecek. Oyun bu esnada Blizzard sunucuları ile iletişim kurduğunu sanacak. Tabi bunun sonucunda oyunu korsan oynayanlar, sadece tek tip bir bölüm yapısında oynayabilecek. Ancak bir başka release gurubu, ya da release grubunun DOX ayağı olaya el atıp oyunu baştan sona bir kez daha oynayıp, sunuculardan yeni verileri alırsa bölüm tasarımları değişecek.
Sizler Diablo'yu kesmek için yiyecek stoğu yaparken release grupları da oyuna Disassemebler ve Debugger'larla dalıp kopya korumasını kesmek için stok yapıyorlar
Korsana hayır. Scene'e sonsuz saygılar.
Dikkat ederseniz Blizzard, oyunu her oynayışınızda benzersiz bir bölüm tasarımı ile karşılaşacağınızı söylüyor. Bunu eğer oyun yüklenirken gerçek zamanlı olarak yapmıyorsa bu işi Blizzard sunucuları yapıyor. Bu da sunuculara fazladan yük binmesine neden oluyor.
Oyun nasıl Kırılabilir?
Oyunu kırmak için release grubu öncelikle WinPcap gibi bir ağ paket yakalama aracı kullanacak. Oyunu baştan sona kadar oynarken bilgisayarın ağ iletişimini izleyecek ve bu verileri kaydedecek. Daha sonra kaydedilen bu veriler bir sanal sunucu ya da emülatör gibi bir araç ile oyuna ihtiyaç duyulan anda sırayla temin edilecek. Oyun bu esnada Blizzard sunucuları ile iletişim kurduğunu sanacak. Tabi bunun sonucunda oyunu korsan oynayanlar, sadece tek tip bir bölüm yapısında oynayabilecek. Ancak bir başka release gurubu, ya da release grubunun DOX ayağı olaya el atıp oyunu baştan sona bir kez daha oynayıp, sunuculardan yeni verileri alırsa bölüm tasarımları değişecek.
Sizler Diablo'yu kesmek için yiyecek stoğu yaparken release grupları da oyuna Disassemebler ve Debugger'larla dalıp kopya korumasını kesmek için stok yapıyorlar
Korsana hayır. Scene'e sonsuz saygılar.