CEO, 70 dolarlık oyunlara reklam eklemek istiyor:
EA CEO'su Andrew Wilson, şirketin geleneksel AAA oyunlara (oyuncuların her birini yaklaşık 70 dolara satın aldığı oyunlar) reklam koymayı düşündüğünü doğruladı. Goldman Sachs'tan Eric Sheridan, EA'nın son kazanç çağrısının soru-cevap bölümünde Wilson'a geleneksel AAA oyunlara dinamik reklam eklenmesi hakkında soru sordu. Wilson, "...Reklamcılık bizim için anlamlı bir büyüme faktörü olma fırsatına sahip" dedi.
EA daha önce reklam yerleştirme yapmıştı:
Ne yazık ki, EA'nın birkaç kötü oyun içi reklam örneği oldu. Şirket, 2020 yılında UFC 4'te The Boys adlı TV şovu için tam ekran oyun içi reklamlar yerleştirdi. Oyuncu tabanı, özellikle oyunu kesintiye uğrattığı için bu yerleştirmeyi kötü karşıladı. Bu tepki, EA'nın kısa süre sonra reklamı kaldırmasına yol açtı.
Oyun içi reklam eskiden beri var:
Oyun içi reklamcılık oyun sektöründe yeni bir şey değil. Aslında, 1978'de yayınlanan Adventureland, devam oyunu olan Pirate Adventure'ı tanıtmak için olmasına rağmen, oyun içinde reklam yayınlanan ilk oyun olarak kayıtlara geçmiştir. 1983 yılında Anheuser-Busch, oyunun içinde dev bir Budweiser logosu bulunan ve barlar için tasarlanan atari oyunu Tapper'a sponsor oldu. Root Beer, 1984 yılında Budweiser logosunun yerini alarak reşit olmayanların oynayabileceği atari salonlarına yerleştirilebildi.
90'lı ve 2000'li yıllarda oyun pazarı büyüdükçe, birçok şirket bu potansiyelden yararlanmak istedi - Zool ve Push-Over gibi bazı oyunlar, Chupa Chups ve Quavers gibi oyunlarına sponsor olan ürünlere yoğun bir şekilde yer verdi. Buna karşılık, diğerleri Pepsi Man gibi bariz reklamlardı.
Kaynak:
EA CEO'su Andrew Wilson, şirketin geleneksel AAA oyunlara (oyuncuların her birini yaklaşık 70 dolara satın aldığı oyunlar) reklam koymayı düşündüğünü doğruladı. Goldman Sachs'tan Eric Sheridan, EA'nın son kazanç çağrısının soru-cevap bölümünde Wilson'a geleneksel AAA oyunlara dinamik reklam eklenmesi hakkında soru sordu. Wilson, "...Reklamcılık bizim için anlamlı bir büyüme faktörü olma fırsatına sahip" dedi.
EA daha önce reklam yerleştirme yapmıştı:
Ne yazık ki, EA'nın birkaç kötü oyun içi reklam örneği oldu. Şirket, 2020 yılında UFC 4'te The Boys adlı TV şovu için tam ekran oyun içi reklamlar yerleştirdi. Oyuncu tabanı, özellikle oyunu kesintiye uğrattığı için bu yerleştirmeyi kötü karşıladı. Bu tepki, EA'nın kısa süre sonra reklamı kaldırmasına yol açtı.
Oyun içi reklam eskiden beri var:
Oyun içi reklamcılık oyun sektöründe yeni bir şey değil. Aslında, 1978'de yayınlanan Adventureland, devam oyunu olan Pirate Adventure'ı tanıtmak için olmasına rağmen, oyun içinde reklam yayınlanan ilk oyun olarak kayıtlara geçmiştir. 1983 yılında Anheuser-Busch, oyunun içinde dev bir Budweiser logosu bulunan ve barlar için tasarlanan atari oyunu Tapper'a sponsor oldu. Root Beer, 1984 yılında Budweiser logosunun yerini alarak reşit olmayanların oynayabileceği atari salonlarına yerleştirilebildi.
90'lı ve 2000'li yıllarda oyun pazarı büyüdükçe, birçok şirket bu potansiyelden yararlanmak istedi - Zool ve Push-Over gibi bazı oyunlar, Chupa Chups ve Quavers gibi oyunlarına sponsor olan ürünlere yoğun bir şekilde yer verdi. Buna karşılık, diğerleri Pepsi Man gibi bariz reklamlardı.
Kaynak:
EA is looking at putting in-game ads in AAA games — 'We'll be very thoughtful as we move into that,' says CEO
"Advertising has an opportunity to be a meaningful driver of growth for us."
www.tomshardware.com
Son düzenleyen: Moderatör: