SIRINDOSCARF
Kilopat
Daha fazla
- Cinsiyet
- Erkek
Minecraft skyblock sunucusunsa AFK farm için birden fazla AFK hesap bırakmam gerekiyor ve tek IP adresi ile 5 hesap izni var.
Ne yapabilirim yardımcı olur musunuz?
Minecraft Client kodları bunlar. Proxy kullanmama izin veriyormuş ama nasıl kullanabilirim zerre bilmiyorum.
Ne yapabilirim yardımcı olur musunuz?
Kod:
# Başlangıç Yapılandırma Dosyası
# MCC tarafından üzerine yazılacağı için bu dosyaya fazladan veri kaydetmeyin.
#
# Minecraft Konsol İstemcisinde yeni misiniz? Bu belgeye göz atın: https://mccteam.github.io/g/conf.htmlWant
# Daha yeni bir sürüme yükseltmek mi istiyorsunuz? https://github.com/MCCTeam/Minecraft-Console-Client/#download adresine bakın
[Head]
"Current Version" = "GitHub build 215, built on 2023-04-30 from commit f94c1ed"
"Latest Version" = "GitHub build 215, built on 2023-04-30"
[Main]
[Main.General]
Account = { Login = "", Password = "" } # Login=E-posta veya Ad. Çevrimdışı mod için şifre olarak "-" kullanın. Başlangıçta kullanıcıya soru sormak için boş bırakın.
Server = { Host = "" } # Oyun sunucusunun adresi "Host" alan adı veya IP adresi ile doldurulabilir. ("Port" alanı silinebilir, otomatik olarak çözülecektir)
AccountType = "microsoft" # Hesap türü: "mojang" VEYA "microsoft". Konsolda etkileşimli oturum açmayı da etkiler.
Method = "mcc" # Microsoft girişi için method: "mcc" VEYA "browser". Giriş her zaman başarısız olursa, "browser" seçeneğini bir kez kullanmayı deneyin.
# Herhangi bir şeyi değiştirmeden önce her ayarın ne yaptığını anladığınızdan emin olun!
[Main.Advanced]
Language = "tr_tr" # Oyun içi dil seçeneğini girin, ne gireceğinizi bilmiyorsanız bağlantıya göz atın https://mccteam.github.io/r/l-code.html
LoadMccTranslation = true # Mümkün olduğunda MCC için yerel çeviri kullanın, yalnızca İngilizce'yi kullanmak için bu özelliği false ayarlayın.
ConsoleTitle = "%username%@%serverip% - Minecraft Console Client"
InternalCmdChar = "slash" # Komut kullanımı için "none", "slash"(/) or "backslash"(\).
MessageCooldown = 1.0 # Mesaj gönderilmesi için arasındaki minimum bekleme zamanı (saniye cinsinden).
BotOwners = [ "player1", "player2", ] # Botun sahibini belirleyin. /!\ Sunucu yöneticileri, sahiplerin kimliğine bürünebilir!
MinecraftVersion = "auto" # "auto" veya "1.X.X" değerlerini kullanın. Sunucu bilgisi alımını atlamanıza izin verir.
EnableForge = "no" # "auto", "no" veya "force" kullanın. force seçeneği MC 1.13 ve üzeri için geçerli.
BrandInfo = "mcc" # "mcc", "vanilla" veya "none" kullanın. MCC, kendisini sunucuya bu şekilde tanımlar.
ChatbotLogFile = "" # Hiçbir günlük dosyası için boş bırakın.
PrivateMsgsCmdName = "tell" # Botun uzaktan kontrolü için.
ShowSystemMessages = true # Sunucu operasyonları için sistem mesajları.
ShowXPBarMessages = true # xp çubuğunun üzerinde görüntülenen mesajlar, xp çubuğu spam olması durumunda bunu false olarak ayarlayın.
ShowChatLinks = true # Sohbet mesajlarına gömülü bağlantıların kodunu çözün ve bunları konsolda gösterin.
ShowInventoryLayout = true # Envanter komutunda envanter düzenini ASCII resmi olarak göster.
TerrainAndMovements = false # Terrain and Movements daha fazla ram, cpu, bant genişliği kullanarak hareket etmenizi sağlar.
MoveHeadWhileWalking = true # Anti hile sistemlerine yakalanmamak için yürürken kafa hareket etmesi.
MovementSpeed = 2 # 2den yüksek bir hareket hızı hile olarak kabul edilebilir.
TemporaryFixBadpacket = false # Temporary fix for Badpacket issue on some servers. Need to enable "TerrainAndMovements" first.
InventoryHandling = false # Inventory handling aç/kapat.
EntityHandling = false # Entity handling aç/kapat.
SessionCache = "disk" # Oturum belirteçleri nasıl tutulur. "none", "memory" veya "disk" kullanın.
ProfileKeyCache = "disk" # Profil anahtarı nasıl korunur. "none", "memory" veya "disk" kullanın.
ResolveSrvRecords = "fast" # "no", "fast" (5s zaman aşımı) veya "yes" kullanın. Bazı sunuculara katılmak için gereklidir.
PlayerHeadAsIcon = true # Yalnızca eski konsollu Windows XP-8 veya Windows 10da çalışır.
ExitOnFailure = false # Etkileşimli olmayan komut dosyalarında MCC kullanmak için bir hata oluştuğunda doğrudan çıkış yapılıp yapılmayacağı.
CacheScript = true # Düşük kaliteli cihazlarda daha hızlı yükleme için derlenmiş komut dosyalarını önbelleğe alın.
Timestamps = false # Sohbet mesajlarına zaman damgaları ekleyin.
AutoRespawn = false # İstemci oyuncu öldüyse otomatik yeniden doğmayı açın (doğma noktanızın güvenli olduğundan emin olun).
MinecraftRealms = false # Minecraft Realms dünyalarına katılmak için desteği etkinleştirin.
TcpTimeout = 30 # Sunucu ile TCP bağlantı zaman aşımını özelleştirin. (saniyeler içinde)
EnableEmoji = true # Kapatılırsa, emoji daha basit bir karakterle değiştirilir (/chunk status için).
MinTerminalWidth = 16 # Terminalin genişliğinden görüntü boyutunu hesaplarken kullanılan minimum genişlik.
MinTerminalHeight = 10 # Terminalin yüksekliğinden görüntü boyutunu hesaplarken kullanılacak minimum yükseklik.
# AccountList: Kimlik bilgilerini doğrudan kullanmadan hızlı bir hesap geçişine izin verir
# Kullanım örnekleri:"/tell <mybot> reco Player2", "/connect <serverip> Player1"
[Main.Advanced.AccountList]
AccountNikename1 = { Login = "[email protected]", Password = "thepassword" }
AccountNikename2 = { Login = "TestBot", Password = "-" }
# ServerList: Tam sunucu IPsi yerine kısa takma adlarla daha kolay ve daha hızlı sunucu geçişi sağlar
# Takma adlar nokta veya boşluk içeremez ve "localhost" adı takma ad olarak kullanılamaz.
# Kullanım örnekleri: "/tell <mybot> connect Server1", "/connect Server2"
[Main.Advanced.ServerList]
ServerAlias1 = { Host = "mc.awesomeserver.com" }
ServerAlias2 = { Host = "192.168.1.27", Port = 12345 }
# Sohbet imzasıyla ilgili ayarlar (minecraft 1.19+ı etkiler)
[Signature]
LoginWithSecureProfile = true # Yalnızca Microsoft hesapları. Devre dışı bırakılırsa, sohbeti imzalayamaz ve şunlarla yapılandırılmış sunuculara katılamaz: "enforce-secure-profile=true"
SignChat = true # MCCden gönderilen sohbetin imzalanıp imzalanmaması
SignMessageInCommand = true # MCC tarafından gönderilen komutlarda yer alan mesajların imzalanıp imzalanmayacağını belirtir. Örneğin, "/msg" ve "/me" içindeki mesaj
MarkLegallySignedMsg = true # Sohbeti meşru imzalarla işaretlemek için yeşil renk bloğu kullanın
MarkModifiedMsg = true # Sunucu tarafından değiştirilen sohbeti işaretlemek için sarı renk bloğu kullanın.
MarkIllegallySignedMsg = true # Meşru imza olmadan sohbeti işaretlemek için kırmızı renk bloğu kullanın
MarkSystemMessage = true # Sistem mesajını işaretlemek için gri renk bloğu kullanın (her zaman imzalamaz)
ShowModifiedChat = true # Sunucu tarafından değiştirilen mesajları görüntülemek için true, orijinal imzalı mesajları görüntülemek için false olarak ayarlayın
ShowIllegalSignedChat = true # Yasal imzalar olmadan komutlarda sohbet ve mesajların gösterilip gösterilmeyeceği
# Bu ayar yalnızca konsoldaki mesajları etkiler.
[Logging]
DebugMessages = false # hata raporları göndermeden önce bunu etkinleştirin. Teşekkürler!
ChatMessages = true # Sunucu sohbet mesajlarını göster.
InfoMessages = true # Bilgilendirici mesajlar. (yani, MCCden gelen iletilerin çoğu)
WarningMessages = true # Uyarı mesajlarını göster.
ErrorMessages = true # Hata mesajlarını göster.
ChatFilterRegex = ".*" # Sohbet mesajını filtrelemek için normal ifade.
DebugFilterRegex = ".*" # Hata ayıklama mesajını filtrelemek için normal ifade.
FilterMode = "disable" # "disable" veya "blacklist" VEYA "whitelist". Kara liste, mesajla eşleşen normal ifadeyi gizle. Beyaz liste, mesajla eşleşen normal ifadeyi gösterir.
LogToFile = false # Dosyaya günlük mesajları yazın.
LogFile = "console-log.txt" # Günlük dosyası adı.
PrependTimestamp = false # Günlük dosyasındaki iletilerin başına zaman damgası ekleyin.
SaveColorCodes = false # Kaydedilen metinde renk kodlarını saklayın. ("§b" gibi görünün)
[Console]
[Console.General]
ConsoleColorMode = "vt100_24bit" # Use "disable", "legacy_4bit", "vt100_4bit", "vt100_8bit" or "vt100_24bit". If a garbled code like "←[0m" appears on the terminal, you can try switching to "legacy_4bit" mode, or just disable it.
Display_Input = true # You can use "Ctrl+P" to print out the current input and cursor position.
History_Input_Records = 32 # Console.General.History_Input_Records
# The settings for command completion suggestions.
# Custom colors are only available when using "vt100_24bit" color mode.
[Console.CommandSuggestion]
Enable = true # Whether to display command suggestions in the console.
Enable_Color = true
Use_Basic_Arrow = false # Enable this option if the arrows in the command suggestions are not displayed properly in your terminal.
Max_Suggestion_Width = 30
Max_Displayed_Suggestions = 6
Text_Color = "#f8fafc"
Text_Background_Color = "#64748b"
Highlight_Text_Color = "#334155"
Highlight_Text_Background_Color = "#fde047"
Tooltip_Color = "#7dd3fc"
Highlight_Tooltip_Color = "#3b82f6"
Arrow_Symbol_Color = "#d1d5db"
[AppVar]
# %yourvar%
# %username% ve %serverip% ayrılmış değişkenler olduğundan diğer bazı alanlarda da kullanılabilir.
[AppVar.VarStirng]
your_var = "your_value"
"your var 2" = "your value 2"
# Doğrudan bağlanmak yerine bir sunucuya proxy aracılığıyla bağlanın
# Ağınızda Mojang oturum hizmetleri engellenmişse, proxy kullanarak oturum açmak için Enabled_Login=true öğesini ayarlayın.
# Minecraft oyun sunucusuna bağlantı güvenlik duvarı tarafından engelleniyorsa, oyun sunucusuna bağlanmak için bir proxy kullanmak için Enabled_Ingame=true ayarlayın.
# /!\ Enabled=true ayarını yapmadan önce sunucu kurallarınızın Proxylere veya VPNlere izin verdiğinden emin olun, aksi takdirde sonuçlarla karşılaşabilirsiniz!
[Proxy]
Enabled_Update = false # Whether to download MCC updates via proxy.
Enabled_Login = false # Bir proxy aracılığıyla oturum açma sunucusuna bağlanılıp bağlanılmayacağı.
Enabled_Ingame = false # Oyun sunucusuna bir proxy aracılığıyla bağlanıp bağlanmayacağı.
Server = { Host = "0.0.0.0", Port = 8080 } # Proxy sunucusu, oturum açmak için HTTPSye ve oynatma için 443 olmayan bağlantı noktalarına izin vermelidir.
Proxy_Type = "HTTP" # Desteklenen türler: "HTTP", "SOCKS4", "SOCKS4a", "SOCKS5".
Username = "" # Yalnızca parola korumalı proxyler için gereklidir.
Password = "" # Yalnızca parola korumalı proxyler için gereklidir.
# Aşağıdaki ayarlar sunucuya gönderilir ve yalnızca dış görünümünüz gibi sunucu tarafı öğelerini etkiler.
[MCSettings]
Enabled = true # Devre dışı bırakılırsa, aşağıdaki ayarlar sunucuya gönderilmez.
Locale = "en_US" # Minecraftta uygulanan herhangi bir dili kullanın.
RenderDistance = 8 # Değer aralığı: [0 - 255].
Difficulty = "peaceful" # MC 1.7- zorluk. "peaceful", "easy", "normal", "difficult".
ChatMode = "enabled" # "enabled", "commands" veya "disabled" kullanın. Kendinizi sessize almanıza izin verir...
ChatColors = true # Sunucu tarafında sohbet renklerinin devre dışı bırakılmasına izin verir.
MainHand = "left" # MC 1.9+ ana kol. "left" veya "right".
[MCSettings.Skin]
Cape = true
Hat = true
Jacket = false
Sleeve_Left = false
Sleeve_Right = false
Pants_Left = false
Pants_Right = false
# MCC, sohbet mesajlarını algılamak için elinden gelenin en iyisini yapar, ancak bazı sunucuların alışılmadık sohbet biçimleri vardır
# Bu olduğunda, aşağıda sohbet biçimini yapılandırmanız gerekir, bkz. https://mccteam.github.io/g/conf/#chat-format-section
[ChatFormat]
Builtins = true # Ortak mesaj biçimleri için MCC desteği. Özel biçimlerle çakışmaları önlemek için "false" olarak ayarlayın.
UserDefined = false # Algılama için aşağıdaki özel normal ifadelerin kullanılıp kullanılmayacağı.
Public = "^<([a-zA-Z0-9_]+)> (.+)$"
Private = "^([a-zA-Z0-9_]+) whispers to you: (.+)$"
TeleportRequest = '^([a-zA-Z0-9_]+) has requested (?:to|that you) teleport to (?:you|them)\.$'
# =============================== #
# Minecraft Console Client Bots #
# =============================== #
[ChatBot]
# Sohbette belirtilen kelimeler algılandığında uyarı alın
# Sunucunuzu denetlemek veya birisinin sizinle ne zaman konuştuğunu algılamak için kullanışlıdır
[ChatBot.Alerts]
Enabled = false
Beep_Enabled = true # Vurgulamaya ek olarak bir kelime algılandığında bir bip sesi çalın.
Trigger_By_Words = false # Belirtilen bir anahtar kelimeyi aldıktan sonra bir uyarıyı tetikler.
Trigger_By_Rain = false # Tetik, yağmur yağdığında ve durduğunda uyarır.
Trigger_By_Thunderstorm = false # Fırtınaların başında ve sonunda uyarıları tetikler.
Log_To_File = false # Günlük uyarıları bir dosya hakkında bilgi verir.
Log_File = "alerts-log.txt" # Uyarı günlüklerinin yazılacağı dosyanın adı.
# Sizi uyaracak kelimelerin/dizelerin listesi.
Matches = [ "Yourname", " whispers ", "-> me", "admin", ".com", ]
# Sizi uyarmayacak kelimelerin/dizelerin listesi.
Excludes = [ "myserver.com", "Yourname>:", "Player Yourname", "Yourname joined", "Yourname left", "[Lockette] (Admin)", " Yourname:", "Yourname is", ]
# Otomatik AFK bağlantısının kesilmesini önlemek için düzenli veya rastgele bir komut gönderin veya botun rastgele dolaşmasını sağlayın
# /!\ Sunucu kurallarınızın AFK karşıtı mekanizmaları yasaklamadığından emin olun!
# /!\ Terrain and Movements kullanıyorsanız, botun güvensiz dolaşmasını önlemek için bir muhafaza bir bölge içinde olsun! (Önerilen boyut 5x5x5)
[ChatBot.AntiAFK]
Enabled = false
Delay = { min = 60.0, max = 60.0 } # Yürütme için zaman aralığı. (saniyeler içinde)
Command = "/ping" # Sunucuya gönderme komutu.
Use_Sneak = false # Komutu gönderirken gizlice girip girmeyeceği.
Use_Terrain_Handling = false # Botun hareket etmesini sağlamak için Terrain and Movements özelliğini etkinleştirin.
Walk_Range = 5 # Botun rastgele hareket edebileceği menzil (Not: Menzil ne kadar büyük olursa, bot o kadar yavaş olur)
Walk_Retries = 20 # Bot, komut yöntemini kullanmadan önce kaç kez hareket etmeyi denemede başarısız olabilir.
# Çevrenizdeki düşman çetelere otomatik olarak saldırın
# Bu botu kullanmak için Entity Handling i etkinleştirmeniz gerekiyor
# /!\ Sunucu kurallarının planlı AutoAttack kullanımınıza izin verdiğinden emin olun
# /!\ SUNUCU EKLENTİLERİ, AutoAttack i bir HİLE MODU olarak kabul edebilir ve HESABINIZA KARŞI EYLEM ALABİLİRSİNİZ, bu nedenle SUNUCU KURALLARINI İKİ DEFA KONTROL EDİN!
[ChatBot.AutoAttack]
Enabled = false
Mode = "single" # "single" veya "multi". tek hedef saldırı başına bir çete. Saldırı başına menzildeki tüm çeteleri çoklu hedefle
Priority = "distance" # "health" veya "distance". Yalnızca tekli mod kullanılırken gereklidir
Cooldown_Time = { Custom = false, value = 1.0 } # Her saldırı arasında ne kadar bekleneceği. MCCnin hesaplamasına izin vermek için "Custom = false" olarak ayarlayın.
Interaction = "Attack" # Olası değerler: "Interact", "Attack" (varsayılan), "InteractAt" (Interact ve Attack).
Attack_Range = 4.0 # Capped between 1 to 4
Attack_Hostile = true # Saldıran düşman çetelerine izin ver.
Attack_Passive = false # Pasif çetelerin saldırmasına izin verin.
List_Mode = "whitelist" # Varlık listesinin "whitelist" veya "blacklist" olarak değerlendirilmesi.
Entites_List = [ "Zombie", "Cow", ] # Tüm entity türleri burada bulunabilir: https://mccteam.github.io/r/entity/#L15
# Envanterinizdeki öğeleri otomatik olarak oluşturun
# Nasıl kullanılacağı hakkında https://mccteam.github.io/g/bots/#auto-craft bağlantısına bakın
# Bu botu kullanmak için Inventory handling özelliği aktif olması gerekiyor
# Çalışma masası kullanmanız gerekiyorsa, Terrain and Movements özelliğini de etkinleştirmelisiniz
[ChatBot.AutoCraft]
Enabled = false
CraftingTable = { X = 123.0, Y = 65.0, Z = 456.0 } # Kullanmayı düşünüyorsanız, çalışma masasının konumu. terrain and movement etkinleştirilmelidir.
OnFailure = "abort" # İşleme hatası, "abort" veya "wait" bu durumunda ne yapılmalı.
# Recipes.Name: Adı istediğiniz gibi olabilir ve tarifi temsil etmek için kullanılır.
# Recipes.Type: çalışma masası türü: "player" veya "table"
# Recipes.Result: ortaya çıkan öğe
# Recipes.Slots: Tüm slotlardan, soldan sağa, yukarıdan aşağıya doğru sayılır. boş slotlar için "Null" doldurunuz.
# Öğelerin adlandırılması için bakınız: https://mccteam.github.io/r/item/#L12
[[ChatBot.AutoCraft.Recipes]]
Name = "Recipe-Name-1"
Type = "player"
Result = "StoneBricks"
Slots = [ "Stone", "Stone", "Stone", "Stone", ]
[[ChatBot.AutoCraft.Recipes]]
Name = "Recipe-Name-2"
Type = "table"
Result = "StoneBricks"
Slots = [ "Stone", "Stone", "Null", "Stone", "Stone", "Null", "Null", "Null", "Null", ]
# Auto-digging blocks.
# Botu kullanmak için terrain and movement açmanız gerekiyor
# AutoDig in başlatılmasını ve durdurulmasını kontrol etmek için "/digbot start" ve "/digbot stop" kullanabilirsiniz.
# MCC henüz blokların çarpışma hacminin doğru bir şekilde hesaplanmasını desteklemediğinden, bakış açısının konumu elde edilirken tüm bloklar tam küpler olarak kabul edilir.
# Bloğun adlandırılması için bakınız. https://mccteam.github.io/r/block/#L15
[ChatBot.AutoDig]
Enabled = false
Mode = "lookat" # "lookat", "fixedpos" veya "both". Bakılan bloğun kazılması, bloğun sabit bir konumda olması veya tamamıyla karşılanması gereken bloğun kazılması.
# "fixedpos" veya "both" modunu kullanırken blokların konumu.
Locations = [
{ x = 123.5, y = 64.0, z = 234.5 },
{ x = 124.5, y = 63.0, z = 235.5 },
]
Location_Order = "distance" # "distance" veya "index", "fixedpos" modunu kullanırken, bloklar oyuncuya olan mesafeye veya listedeki sıraya göre belirlenir.
Auto_Start_Delay = 3.0 # Oyuna girdikten sonra otomatik olarak kazmaya başlamak için kaç saniye bekleneceğini, otomatik başlatmayı devre dışı bırakmak için -1 olarak ayarlayın.
Dig_Timeout = 60.0 # Bir bloğu "Dig_Timeout" saniyeden daha uzun süre kazmak zaman aşımı olarak kabul edilecektir.
Log_Block_Dig = true # Blokları kazarken günlüklerin çıktısının verilip verilmeyeceği.
List_Type = "whitelist" # Engellenenler listesini "whitelist" veya "blacklist" olarak ele alın.
Blocks = [ "Cobblestone", "Stone", ]
# Öğeleri envantere otomatik olarak bırak
# Botu kullanmak için Inventory Handling özelliğini açın
# Bu botla kullanabileceğiniz güncel öğe türlerinin listesi için bu dosyaya bakın: https://mccteam.github.io/r/item/#L12
[ChatBot.AutoDrop]
Enabled = false
Mode = "include" # "include", "exclude" veya "everything". Include: öğeyi listeye bırakın. Hariç tut: listede OLMAYAN öğeyi bırak
Items = [ "Cobblestone", "Dirt", ]
# Açlık değeriniz düşük olduğunda otomatik olarak yemek yiyin
# Botu kullanmak için Inventory Handling i açın
[ChatBot.AutoEat]
Enabled = false
Threshold = 6
# Bir olta kullanarak balıkları otomatik olarak yakalayın
# Kılavuz: https://mccteam.github.io/g/bots/#auto-fishing
# Botu manuel olarak kontrol etmek için "/fish" kullanabilirsiniz.
# /!\ Bu botu kullanmadan önce sunucu kurallarının otomatik çiftçiliğe izin verdiğinden emin olun
[ChatBot.AutoFishing]
Enabled = false
Antidespawn = false # Daha önce değiştirmediyseniz false olarak bırakın.
Mainhand = true # Oltayı tutmak için ana eli veya yan eli seçin.
Auto_Start = true # Bir dünyaya girdikten sonra otomatik olarak balık avına başlayıp başlamama.
Cast_Delay = 0.4 # Başarılı bir balık avından sonra ne kadar sürede yeniden döküm yapılır.
Fishing_Delay = 3.0 # Oyuna girdikten ne kadar süre sonra balık tutmaya başlamanız (saniye).
Fishing_Timeout = 300.0 # Balık tutma zaman aşımı (saniye). Zaman aşımı, yeniden yayınlamayı tetikleyecektir.
Durability_Limit = 2.0 # Bundan daha az dayanıklılığa sahip oltalar kullanılmaz (tam dayanıklılık 64tür). Bu özelliği devre dışı bırakmak için sıfıra ayarlayın.
Auto_Rod_Switch = true # Mevcut olta müsait olmadığında envanterden yeni bir olta geçin.
Stationary_Threshold = 0.001 # Bu değerden daha az X ve Z eksenindeki kanca hareketi durağan kabul edilecektir.
Hook_Threshold = 0.2 # Y ekseninde bu eşiğin üzerinde hareket eden "stationary" bir kanca, bir balık yakalamış olarak kabul edilecektir.
Log_Fish_Bobber = false # Etkinleştirildiğinde, hareket paketinin alınması üzerine olta varlığının konumundaki değişikliği yazdıracak olan yukarıdaki iki eşiği ayarlamak için kullanılır.
Enable_Move = false # Bu, oyuncunun yakalanan her balıktan sonra pozisyonunu/yüzünü değiştirmesini sağlar.
# "1->2->3->4->3->2->1->2->..." sırasına göre hareket eder ve her seferinde konumunu veya yüzünü veya her ikisini değiştirebilir. Sadece kaplamanın değiştirilmesi tavsiye edilir.
[[ChatBot.AutoFishing.Movements]]
facing = { yaw = 12.34, pitch = -23.45 }
[[ChatBot.AutoFishing.Movements]]
XYZ = { x = 123.45, y = 64.0, z = -654.32 }
facing = { yaw = -25.14, pitch = 36.25 }
[[ChatBot.AutoFishing.Movements]]
XYZ = { x = -1245.63, y = 63.5, z = 1.2 }
# Sunucu tarafından bağlantı kesildiğinde, örneğin sunucu yeniden başlatıldığından dolayı otomatik olarak yeniden oturum aç
# /!\ Ignore_Kick_Message=true kullanın riski size aittir! Manuel vuruşlarda otomatik olarak yeniden oturum açarsanız, sunucu personeli takdir etmeyebilir
[ChatBot.AutoRelog]
Enabled = false
Delay = { min = 3.0, max = 3.0 } # Sunucuya katılmadan önceki gecikme süresi. (saniyeler içinde)
Retries = 3 # Sunucuya yeniden giriş yapılamadığında yeniden dener. sınırsız yeniden deneme için -1 kullanın.
Ignore_Kick_Message = false # true olarak ayarlandığında, otomatik yeniden kayıt, kick mesajlarından bağımsız olarak yeniden bağlanır.
# Kickout mesajı dizilerden herhangi biriyle eşleşirse, otomatik yeniden kayıt tetiklenir.
Kick_Messages = [ "Connection has been lost", "Server is restarting", "Server is full", "Too Many people", ]
# Sohbette belirli bir kalıp algılandığında komutları çalıştırın veya mesajları otomatik olarak gönderin
# Sunucu yöneticileri sohbet mesajlarını (/nick, /tellraw) taklit edebilir, bu nedenle Otomatik Yanıt kurallarını uygularken bunu aklınızda bulundurun
# /!\ Bu bot, kurallarınıza bağlı olarak spam içerikli olabilir, ancak genel mesaj cooldown ayarı yanlışlıkla spamden kaçınmanıza yardımcı olabilir.
[ChatBot.AutoRespond]
Enabled = false
Matches_File = "matches.ini"
Match_Colors = false # Metinden renkleri çıkarmayın (Not: Eşleşmelerinizin çalışması için renk kodlarını (§ karakterini kullananlar) içermesi gerekir)
# Sohbet mesajlarını diskteki bir dosyaya kaydeder.
[ChatBot.ChatLog]
Enabled = false
Add_DateTime = true
Log_File = "chatlog-%username%-%serverip%.txt"
Filter = "messages"
# This bot allows you to send and recieve messages and commands via a Discord channel.
# For Setup you can either use the documentation or read here (Documentation has images).
# Documentation: https://mccteam.github.io/g/bots/#discord-bridge
# Setup:
# First you need to create a Bot on the Discord Developers Portal, here is a video tutorial: https://www.youtube.com/watch?v=2FgMnZViNPA .
# /!\ IMPORTANT /!\: When creating a bot, you MUST ENABLE "Message Content Intent", "Server Members Intent" and "Presence Intent" in order for bot to work! Also follow along carefully do not miss any steps!
# When making a bot, copy the generated token and paste it here in "Token" field (tokens are important, keep them safe).
# Copy the "Application ID" and go to: https://discordapi.com/permissions.html .
# Paste the id you have copied and check the "Administrator" field in permissions, then click on the link at the bottom.
# This will open an invitation menu with your servers, choose the server you want to invite the bot on and invite him.
# Once you've invited the bot, go to your Discord client and go to Settings -> Advanced and Enable "Developer Mode".
# Exit the settings and right click on a server you have invited the bot to in the server list, then click "Copy ID", and paste the id here in "GuildId".
# Then right click on a channel where you want to interact with the bot and again right click -> "Copy ID", pase the copied id here in "ChannelId".
# And for the end, send a message in the channel, right click on your nick and again right click -> "Copy ID", then paste the id here in "OwnersIds".
# How to use:
# To execute an MCC command, prefix it with a dot ".", example: ".move 143 64 735" .
# To send a message, simply type it out and hit enter.
[ChatBot.DiscordBridge]
Enabled = false
Token = "your bot token here" # Discord Botun tokeni
GuildId = 1018553894831403028 # Botu davet ettiğiniz server/guild kimliği.
ChannelId = 1018565295654326364 # Botu kullanarak MCC ile etkileşim kurmak istediğiniz kanalın kimliği.
OwnersIds = [ 978757810781323276, ] # Botu kullanarak MCC ile etkileşime geçmek istediğiniz kişilerin kimliklerinin bir listesi.
Message_Send_Timeout = 3 # Görev iptal edilmeden önce discorda mesaj gönderilemiyorsa (en az 1 saniye) ne kadar bekleneceği (saniye cinsinden).
# Mesaj biçimleri
# { ve } ile sarılmış kelimeler kod yürütme sırasında değiştirilecektir, onları değiştirmeyin!
# Örneğin. {message} gerçek bir mesajla değiştirilecek, {username} bir kullanıcı adıyla, {timestamp} geçerli saatle değiştirilecek.
# Discord mesaj biçimlendirme için şunları kontrol edin: https://mccteam.github.io/r/dc-fmt.html
PrivateMessageFormat = "**[Private Message]** {username}: {message}"
PublicMessageFormat = "{username}: {message}"
TeleportRequestMessageFormat = "A new Teleport Request from **{username}**!"
# Farmları sizin için otomatik olarak toplar (bitkiler, kırar ve onları kemik tozuyla büyütür).
# Mevcut farm türleri: Beetroot, Carrot, Melon, Netherwart, Pumpkin, Potato, Wheat.
# Kullanım: "/farmer start" veya "/farmer stop".
# NOT: Bu yeni eklenen bir bot, mükemmel değil ve sadece 1.19.2de test edildi, bazen havuç/patates yiyememek gibi bazı küçük sorunlar var.
# veya bot çiftlik arazisine atlar ve onu kırar (bu nadiren olur ama yine de olur). Bunu geliştirmek için sabırsızlanıyoruz.
# Botun atlamasını önlemek için çiftçilik alanının duvarlarla çevrili ve düz tutulması tavsiye edilir.
# Ayrıca, bir blok yüksekliğinde bir tarım araziniz varsa, onu 2 veya daha fazla blok yüksekliğinde yapın, böylece bot düşmez, çünkü bazen bot yeniden bağlandığında olabilir.
# Bot ayrıca yan tarafa uçarlarsa tüm eşyaları almaz, gelecekte bu seçeneğin yanı sıra bırakma ve kemik tozunu doldurma sandıklarını da uygulamak için bir planımız var.
[ChatBot.Farmer]
Enabled = false
Delay_Between_Tasks = 1.0 # Saniye cinsinden görevler arasındaki gecikme (Minimum 1 saniye)
# Botun sizi takip etmesini sağladı
# NOT: Bu deneysel bir özelliktir, bot zaman zaman yavaş olabilir, size ayak uydurabilmesi için normal hızda yürümeniz ve bazen durmanız gerekir.
# Elinizde yiyecek tutarken hayvanların sizi takip etmesine benzer.
# Bunun nedeni yavaş bir yol bulma algoritmasıdır, daha iyisini elde etmek için çalışıyoruz
# Güncelleme limitini değiştirebilir ve sizin için en iyi olanı bulabilirsiniz. (NOT: Çok düşük bir tane yapmayın, çünkü tam tersini başarabilirsiniz,
# bu, arazi kullanımı için ipliği tıkayabilir) ve böylece botu daha da yavaşlatabilir.
# /!\ Bu botu kullanmadan önce sunucu kurallarının sunucu kurallarında böyle bir seçeneğe izin verdiğinden emin olun.
[ChatBot.FollowPlayer]
Enabled = false
Update_Limit = 1.5 # Botun hesaplama yapma hızı (saniye cinsinden) (Botun çok yavaş olduğunu düşünüyorsanız bunu değiştirebilirsiniz)
Stop_At_Distance = 3.0 # 3 blok aralığındaysa oyuncuyu takip etmeyin (botun bir oyuncuyu sonsuz bir döngüde itmesini engeller)
# Sohbet etkileşimlerini göstermek için küçük bir oyun. Oyuncular gizemli kelimeleri her seferinde bir harf tahmin edebilir.
# Oyuna /tell <bot username> start ile başlamak için ChatFormatın düzgün çalışmasına ve kendinizi bot sahiplerine eklemeniz gerekir.
# /!\ Birçok oyuncu onunla etkileşime giriyorsa, bu bot biraz spam olabilir
[ChatBot.HangmanGame]
Enabled = false
English = true
FileWords_EN = "hangman-en.txt"
FileWords_FR = "hangman-fr.txt"
# Bir posta eklentisi gibi oyuncular ve sunucular arasında iletileri iletin
# Bu bot, alıcılar çevrimdışıyken mesajları saklayabilir ve sunucuya katıldıklarında gönderebilir.
# /!\ Sunucu yöneticileri, PMleri (/tellraw, /nick) taklit edebilir, bu nedenle bu botu yalnızca sunucu yöneticilerine güveniyorsanız etkinleştirin
[ChatBot.Mailer]
Enabled = false
DatabaseFile = "MailerDatabase.ini"
IgnoreListFile = "MailerIgnoreList.ini"
PublicInteractions = false
MaxMailsPerPlayer = 10
MaxDatabaseSize = 10000
MailRetentionDays = 30
# Haritaları konsolda ve resimlere dönüştürmenize izin verir (daha sonra Discord Bridge Chat Bot kullanılarak Discorda gönderilebilir)
# Bu, harita kullanan captchaları çözmek için kullanışlıdır
# Save_To_File etkinleştirilmişse haritalar Rendered_Maps klasörüne işlenir.
# NOT:
# Bazı sunucuların captchaları çözmek için çok kısa bir zamanı varsa, bunları hemen konsolda görmek için Auto_Render_On_Update özelliğini etkinleştirin.
# /!\ Sunucu kurallarının, botların sunucuda kullanılmasına izin verdiğinden emin olun, aksi takdirde cezalandırılma riskiniz vardır.
[ChatBot.Map]
Enabled = false
Render_In_Console = true # Haritanın konsolda oluşturulup oluşturulmayacağı.
Save_To_File = false # Oluşturulan haritanın dosya olarak saklanıp saklanmayacağı (Discord Bridgei kullanarak Discordda bir harita almak istiyorsanız bu ayara ihtiyacınız vardır).
Auto_Render_On_Update = false # Sunucudan/sunucu tarafından alındığında veya güncellendiğinde haritayı otomatik olarak oluştur
Delete_All_On_Unload = true # Kaldırma/yeniden yükleme sırasında veya MCCyi yeniden başlattığınızda oluşturulan tüm haritaları silin.
Notify_On_First_Update = true # Sunucudan ilk kez bir harita aldığınızda bildirim alın
Rasize_Rendered_Image = false # Oluşturulan bir görüntüyü yeniden boyutlandırın; bu, oluşturulan görüntüler küçük olduğunda ve Discorda gönderildiğinde kullanışlıdır.
Resize_To = 512 # Oluşturulan görüntünün piksel cinsinden yeniden boyutlandırılması gereken boyut (ör. 512).
# Discord veya Telegram Bride sohbet botu aracılığıyla bir Discord veya Telegram kanalına işlenmiş bir harita (bir dosyaya kaydedilmiş) gönderin (Discord/Telegram Bridge sohbet botu etkinleştirilmeli ve yapılandırılmalıdır!)
# Bunun çalışması için Save_To_File özelliğini etkinleştirmeniz gerekir.
# Ayrıca yeniden boyutlandırmayı açmanızı öneririz.
Send_Rendered_To_Discord = false
Send_Rendered_To_Telegram = false
# Oyuncuların listesini periyodik olarak bir metin dosyasına kaydedin.
[ChatBot.PlayerListLogger]
Enabled = false
File = "playerlog.txt"
Delay = 60.0 # (Saniyeler cinsinden)
# Sunucu PMleri (/tell) aracılığıyla botunuza MCC konsol komutları gönderin
# Botu kullanmak için ChatFormatın düzgün çalışması ve kendinizi bot sahiplerine eklemeniz gerekir.
# /!\ Sunucu yöneticileri, PMleri (/tellraw, /nick) yanıltabilir, bu nedenle RemoteControlü yalnızca sunucu yöneticilerine güveniyorsanız etkinleştirin
[ChatBot.RemoteControl]
Enabled = false
AutoTpaccept = true
AutoTpaccept_Everyone = false
# Oyunun kaydını etkinleştirin (/replay start) ve daha sonra Replay Modunu kullanarak tekrar oynatın (https://www.replaymod.com/)
# Teknik sınırlamalar nedeniyle, istemci oynatıcının (sizin) tekrar dosyasında gösterilmeyeceğini unutmayın.
# /!\ /replay stop kullanmalı veya /quit ile programdan zarif bir şekilde çıkmalısınız YA DA REPLAY DOSYASI BOZULABİLİR!
[ChatBot.ReplayCapture]
Enabled = false
Backup_Interval = 300.0 # Tekrar oynatılan dosyanın saniye cinsinden ne kadar süreyle otomatik olarak kaydedilmesi gerekir. Devre dışı bırakmak için -1i kullanın.
# Sunucuya katılma, tarih/saat veya zaman aralığı gibi çeşitli olaylarda başlatılacak komutları ve komut dosyalarını zamanlayın
# Daha fazla bilgi için https://mccteam.github.io/g/bots/#script-scheduler adresine bakın
[ChatBot.ScriptScheduler]
Enabled = false
[[ChatBot.ScriptScheduler.TaskList]]
Task_Name = "Task Name 1"
Trigger_On_First_Login = false
Trigger_On_Login = false
Trigger_On_Times = { Enable = true, Times = [ 14:00:00, ] }
Trigger_On_Interval = { Enable = true, MinTime = 3.6, MaxTime = 4.8 }
Action = "send /hello"
[[ChatBot.ScriptScheduler.TaskList]]
Task_Name = "Task Name 2"
Trigger_On_First_Login = false
Trigger_On_Login = true
Trigger_On_Times = { Enable = false, Times = [ ] }
Trigger_On_Interval = { Enable = false, MinTime = 1.0, MaxTime = 10.0 }
Action = "send /login pass"
# Bu bot, bir Telegram Bot DM aracılığıyla mesaj ve komut gönderip almanıza veya bir Telegram kanalında mesaj almanıza olanak tanır.
# /!\ NOT: Bir grup kanalından mesaj ve komut gönderemezsiniz, sadece bot DMde gönderebilirsiniz, ancak bir grup kanalında istemciden gelen mesajları alabilirsiniz.
# -----------------------------------------------------------
# Kurulum:
# Öncelikle bir Telegram botu oluşturmanız ve bir API anahtarı almanız gerekiyor, bunun için Telegrama gidin ve @botfatherı bulun.
# "Start" düğmesine tıklayın ve bot yanıtını okuyun, ardından "/newbot" yazın, Botfather size bot oluşturma boyunca rehberlik edecektir.
# Botu oluşturduktan sonra, aldığınız API anahtarını kopyalayın ve "ChatBot.TelegramBridge" bölümünün (bu bölüm) "Token" alanına koyun.
# /!\ Bu tokeni başkalarıyla paylaşmayın, çünkü bu onlara botunuz üzerinde kontrol sağlar. Güvenli bir şekilde kaydedin.
# Ardından istemciyi başlatın ve Telegrama gidin, yeni oluşturduğunuz botu kullanıcı adıyla arayarak bulun ve onunla bir DM açın.
# "Başlat" düğmesine tıklayın ve sohbet kimliğini almak için aşağıdaki komutu ".chatid" yazıp gönderin.
# Sohbet kimlik numarasını (örn. 2627844670) kopyalayın ve "ChannelId" alanına yapıştırın ve "Authorized_Chat_Ids" alanına ekleyin (bu bölümde) ("Authorized_Chat_Ids" alanındaki bir kimlik bir sayıdır/uzundur, dize değil !), ardından dosyayı kaydedin.
# Artık botu DMyi kullanarak kullanabilirsiniz.
# /!\ "Authorized_Chat_Ids" alanına bot ile sohbet DMnizin kimliğini eklemezseniz, arama yoluyla botunuzu bulan herkes komutları çalıştırabilir ve mesaj gönderebilir!
# /!\ "Authorized_Chat_Ids" bir dize değil, bir sayı/uzunluk olmalıdır!
# -----------------------------------------------------------
# NOT: Bunun yerine bir grup kanalına mesaj almak istiyorsanız, kanalı geçici olarak herkese açık yapın, botu ona davet edin ve yönetici yapın, ardından isterseniz kanalı özel olarak ayarlayın.
# Ardından "ChannelId" alanını kanalınızın @ olarak ayarlayın (ayarlara @ eklemelisiniz, örn. "@mysupersecretchannel"), kanalın davet bağlantısında görebileceğiniz kullanıcı adı budur.
# /!\ Yalnızca @ öneki ile kullanıcı adını ekleyin, bağlantının geri kalanını dahil etmeyin. Örnek "https://t.me/mysupersecretchannel" varsa, "ChannelId" "@mysupersecretchannel" olacaktır.
# /!\ Bir grup kanalından müşteriye mesaj gönderemeyeceğinizi unutmayın!
# -----------------------------------------------------------
# Bot nasıl kullanılır:
# Bir MCC komutunu çalıştırmak için önüne nokta "." ekleyin, örnek: ".move 143 64 735" .
# Bir mesaj göndermek için, sadece yazın ve enter tuşuna basın.
[ChatBot.TelegramBridge]
Enabled = false
Token = "your bot token here" # Telegram Bot tokeni.
ChannelId = "" # Botu kullanarak MCC ile etkileşim kurmak istediğiniz kanalın kimliği.
Authorized_Chat_Ids = [ ] # Mesaj göndermesine ve komut yürütmesine izin verilen Sohbet Kimliklerinin listesi. Bot ile sohbet DMnizin kimliğini almak için Telegramda ".chatid" bot komutunu kullanın.
Message_Send_Timeout = 3 # Görev iptal edilmeden önce Telegrama bir mesaj gönderilemiyorsa (en az 1 saniye) ne kadar bekleneceği (saniye cinsinden).
# Mesaj biçimleri
# { ve } ile sarılmış kelimeler kod yürütme sırasında değiştirilecektir, onları değiştirmeyin!
# Örneğin. {message} gerçek bir mesajla değiştirilecek, {username} bir kullanıcı adıyla, {timestamp} geçerli saatle değiştirilecek.
# Telegram mesaj biçimlendirmesi için aşağıdakileri kontrol edin: https://mccteam.github.io/r/tg-fmt.html
PrivateMessageFormat = "*(Private Message)* {username}: {message}"
PublicMessageFormat = "{username}: {message}"
TeleportRequestMessageFormat = "A new Teleport Request from **{username}**!"
Minecraft Client kodları bunlar. Proxy kullanmama izin veriyormuş ama nasıl kullanabilirim zerre bilmiyorum.