Arkadaşlar merhaba. Bir araba park etme oyunu yapıyorum. Arabanın park alanına girdiğini belirlemek için park alanına bir küp oluşturdum. Bu küpün mesh renderer ini kapattım ve içine box collider ekleyerek isTrigger yaptım. Araba objemin child i şeklinde body ve wheels kısımları var. Direk araba objeme box collider eklediğimde sorun yok, park alanı içerisindeki görünmez duvara çarpıyor ve bölüm geç butonu aktif oluyor. Ama ben arabama box collider yerine mesh collider koymak istiyorum. Mesh collideri direk araba objeme koyduğum zaman araba sağa sola zıplamaya başlıyor. Bende mesh collideri araba objemin child i olan body objesinin içine koyuyorum. Ama bu seferde etraftaki katı cisimlerle çarpışmasına rağmen benim park alanımdaki mesh rendereri kapalı olan sanal duvarıma çarpmıyor. Bu işlem için kullandığım çarpışma kodu "OnTriggerStay" acaba farklı bir kod mu kullanmalıyım. Hatayı nerede yapıyor olabilirim. Acil yardımlarınızı bekliyorum.
@Ömerrrrrr bu konuda bana yardımcı olabilir misin
Arkadaşlar merhaba. Bir araba park etme oyunu yapıyorum. Arabanın park alanına girdiğini belirlemek için park alanına bir küp oluşturdum. Bu küpün mesh renderer'ını kapattım ve içine box collider ekleyerek istrigger yaptım. Araba objemin child'i şeklinde body ve wheels kısımları var. Direk araba...
www.technopat.net
@Vinsinity bu konuda bana yardımcı olabilir misin
Arkadaşlar merhaba. Bir araba park etme oyunu yapıyorum. Arabanın park alanına girdiğini belirlemek için park alanına bir küp oluşturdum. Bu küpün mesh renderer'ını kapattım ve içine box collider ekleyerek istrigger yaptım. Araba objemin child'i şeklinde body ve wheels kısımları var. Direk araba...
www.technopat.net