Ahmet Efe11
Picopat
- Katılım
- 18 Ağustos 2023
- Mesajlar
- 39
Daha fazla
- Cinsiyet
- Erkek
Unity'de bir savaşçı oyunu yapıyorum ve karakterin gittiği yöne bakmasını istiyorum
Using jetbrains. Annotations;
Using System. Collections;
Using System. Collections. Generic;
Using unityeditor. Tilemaps;
Using unityengine;
Public class run: Monobehaviour.
{
Public float movespeed;
Private animator anim;
Private rigidbody2D RB;
Float movehorizontal;
Public bool faceinright;
Void Start()
{
Movespeed = 5;
Movehorizontal = ınput. Getaxis("horizontal");
Anim = GetComponent<Animator>();
RB = GetComponent<Rigidbody2D>();
}
Void Update()
{
charactermovement();
characterAnimation();
}
Void charactermovement()
{
Movehorizontal = ınput. Getaxis("horizontal");
RB. Velocity = New Vector2(movehorizontal * movespeed, RB. Velocity. Y);
}
Void characterAnimation()
{
İf (movehorizontal>0)
{
Anim. Setbool("running", true);
}
İf (movehorizontal < 1)
{
Anim. Setbool("running", false);
}
İf (movehorizontal < 0)
{
Anim. Setbool("running", true);
}
İf (faceinright = false && movehorizontal > 1)
{
characterFlip();
}
İf (faceinright = true && movehorizontal < 0)
{
characterFlip();
}
Void characterFlip()
{
Faceinright =!faceinright;
Vector3 scaler = transform. Localscale;
Scaler. X *= -1;
Transform. Localscale = scaler;
}
Bu kodları yazdım ama çalışmadı değişik bir bug oldu nasıl düzeltebilirim?
Using jetbrains. Annotations;
Using System. Collections;
Using System. Collections. Generic;
Using unityeditor. Tilemaps;
Using unityengine;
Public class run: Monobehaviour.
{
Public float movespeed;
Private animator anim;
Private rigidbody2D RB;
Float movehorizontal;
Public bool faceinright;
Void Start()
{
Movespeed = 5;
Movehorizontal = ınput. Getaxis("horizontal");
Anim = GetComponent<Animator>();
RB = GetComponent<Rigidbody2D>();
}
Void Update()
{
charactermovement();
characterAnimation();
}
Void charactermovement()
{
Movehorizontal = ınput. Getaxis("horizontal");
RB. Velocity = New Vector2(movehorizontal * movespeed, RB. Velocity. Y);
}
Void characterAnimation()
{
İf (movehorizontal>0)
{
Anim. Setbool("running", true);
}
İf (movehorizontal < 1)
{
Anim. Setbool("running", false);
}
İf (movehorizontal < 0)
{
Anim. Setbool("running", true);
}
İf (faceinright = false && movehorizontal > 1)
{
characterFlip();
}
İf (faceinright = true && movehorizontal < 0)
{
characterFlip();
}
Void characterFlip()
{
Faceinright =!faceinright;
Vector3 scaler = transform. Localscale;
Scaler. X *= -1;
Transform. Localscale = scaler;
}
Bu kodları yazdım ama çalışmadı değişik bir bug oldu nasıl düzeltebilirim?