Unity'de "spamlanan obje" nasıl kaydedilir?

Maraza25

Hectopat
Katılım
21 Ekim 2020
Mesajlar
189
Çözümler
1
Daha fazla  
Sistem Özellikleri
Asus ROG Strix G15
Cinsiyet
Erkek
Meslek
Öğrenci
Merhaba, Unity'de bir obje spamladığımda oyunu kapat aç yapınca gidiyor. Bunun gitmemesini nasıl sağlarım?
 
Daha detaylı anlatmanız gerekiyor, spamlamak ne demek? İnstantiate edilen nesnelerin kaybolmamasını mı istiyorsunuz?
 
Spam dediği anladığım kadarıyla "Spawn etmek" yani Instantiate komutu. "Playerpfres" konusunu araştırırsanız sonuca ulaşabilirsiniz.
 
Daha detaylı anlatmanız gerekiyor, spamlamak ne demek? İnstantiate edilen nesnelerin kaybolmamasını mı istiyorsunuz?

Evet, tam olarak bu.

Spam dediği anladığım kadarıyla "Spawn etmek" yani Instantiate komutu. "Playerpfres" konusunu araştırırsanız sonuca ulaşabilirsiniz.

Spam edileni kaydedip her acıldığında sahneye mi ekleyeyim?
 
Evet, tam olarak bu.



Spam edileni kaydedip her acıldığında sahneye mi ekleyeyim?
Amacın her oyunda olan save load sistemi galiba. Playerprefs kullanarak objeleri kaydedersin sonra oyuncu oyunu load ettiğinde playerprefsten değerleri okuyarak objeleri tekrar spawn edebilirsin.(Eğer çok fazla obje var ise bu yolu önermem.)
Playerprefs sadece int, double, string verilerini saklayabilir.
Playerprefs için;
Save&Load sistemi için;
Eğer amacın farklı ise daha detaylı açıklama yaparsan bildiklerimi paylaşırım.
 
Amacın her oyunda olan save load sistemi galiba. Playerprefs kullanarak objeleri kaydedersin sonra oyuncu oyunu load ettiğinde playerprefsten değerleri okuyarak objeleri tekrar spawn edebilirsin.(Eğer çok fazla obje var ise bu yolu önermem.)
Playerprefs sadece int, double, string verilerini saklayabilir.
Playerprefs için;
Save&Load sistemi için;
Eğer amacın farklı ise daha detaylı açıklama yaparsan bildiklerimi paylaşırım.
aslında yapmaya calıştığım şey basit mantıkta kaydettiğin oyunu yükleme. bunun içinde oyuncu herk oyunu kaydettiğinde ayrı bir ayıt dosyası oluyor ve kaydedilen oyunlar kısmına girilgiğinde orada bir kutucuk halinde gözükmesi. Bunuda her oyun kaydedildiğinde oraya yeni bir buton spawn oluyor bunuda playerprefs le kaydediğyorum oyun her acıldığında oraya kayıtlara göre tekrardan spawn oluyor eğer bunun daha kolay yolu varsa anlatmanızı isterim. (şu anda internet erişimin olmadığı biryerdeyim arada bakabiliyorum gec yazarsam kusuruma bakmayın )
kısacası instantiate edilen objenin kaybolmamasını istiyorum
 

Geri
Yukarı