Unreal Engine Animasyon Sorunu

PasFacile

Decapat
Katılım
15 Şubat 2019
Mesajlar
475
Çözümler
3
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, çerezler sayfamıza bakınız.
Merhabalar, UE4 üstünde bir sorunla karşılaştım. Karakterimi Third Person olarak kontrol edince hiçbir animasyon sıkıntısı yok. Fakat First Person olarak animasyonları eklediğimde sağa ve sola giderken karakter biraz takılıyor. Blend Space'de hiçbir takılma yok. Dereceyi 180 ve 90 olarak denedim fakat yine hafif takılma oluyor, pürüzsüz bir yürüyüş olmuyor. Ayrıca geri yürüme animasyonu hiç oynamıyor. Herhangi bir çözüm önerisi olan var mı?
 
Peki :D Discord hesabın varsa oradan yardımlaşabiliriz. Ama emin olun bir yerden sonra ekip cidden şart oluyor :)
Evet ekip şart ama ikimiz de Unreal Engine ile ilgileniyoruz. Bana modelleme ve animasyon yapabilecek kişiler lazım.
Discord: Yunusemre3456#1090
Ayrıca geri yürüme animasyonu hiç oynamıyor.
Dostum bunu yeni gördüm. Çünkü geri gelmek demek rotasyonun 180 olması demek. -180 ve 180 çizgilerine eklemen gerekir.
 
Son düzenleme:
Evet ekip şart ama ikimiz de Unreal Engine ile ilgileniyoruz. Bana modelleme ve animasyon yapabilecek kişiler lazım.
Discord: Yunusemre3456#1090

Dostum bunu yeni gördüm. Çünkü geri gelmek demek rotasyonun 180 olması demek. -180 ve 180 çizgilerine eklemen gerekir.
Evet 180 olayını sonradan fark ettim. Ben Maya kullanabiliyorum fakat sadece basit modelleme yapmak için. Ekip kurana kadar model ve animasyonları internetten bulmak şart :D
 
Evet 180 olayını sonradan fark ettim. Ben Maya kullanabiliyorum fakat sadece basit modelleme yapmak için. Ekip kurana kadar model ve animasyonları internetten bulmak şart :D
Öyle demek yerine modelleme ve animasyonu da yapmaya başlamak daha iyi olur. Hazır animasyonlarda silah eline oturmuyor, hep bir eksik çıkıyor. Modellerin biri kaliteli üçü kalitesiz oluyor. Biri korku oyunu için diğeri yarış oyunu için yapılmış oluyor. Kısaca uyum sıfır oluyor.
 
Öyle demek yerine modelleme ve animasyonu da yapmaya başlamak daha iyi olur. Hazır animasyonlarda silah eline oturmuyor, hep bir eksik çıkıyor. Modellerin biri kaliteli üçü kalitesiz oluyor. Biri korku oyunu için diğeri yarış oyunu için yapılmış oluyor. Kısaca uyum sıfır oluyor.
Bence hem modelleme hem animasyon hem de motor öğrenmek oyun geliştirme süresini 3 4 kata çıkarır. Ayrıca 3 şeyi aynı anda öğrenmeye çalışınca birinde uzmanlaşmak çok zorlaşır.
 
Bence hem modelleme hem animasyon hem de motor öğrenmek oyun geliştirme süresini 3 4 kata çıkarır. Ayrıca 3 şeyi aynı anda öğrenmeye çalışınca birinde uzmanlaşmak çok zorlaşır.
Bi' bakarsın animasyon veya modelleme konusunda daha yetenekli oldugumu anlarım. Profesyonel olarak öğrenmeye başlarım sonrasında. Hepsini denemek lazım.
 
Uyarı! Bu konu 5 yıl önce açıldı.
Muhtemelen daha fazla tartışma gerekli değildir ki bu durumda yeni bir konu başlatmayı öneririz. Eğer yine de cevabınızın gerekli olduğunu düşünüyorsanız buna rağmen cevap verebilirsiniz.

Yeni konular

Geri
Yukarı