Yapay zeka kullanarak GTA San Andreas'ın dokularını değiştiriyorum

Dikkat etmen gereken bir unsur var ki o da "Seamless" denilen texture türü. Art arda aynı texture bir objeye konulduğunda texture tekrarladığı için dört bir yanınîn bitişi ile başlangıcı aynı olmalı. Nette de iyice bir araştır yoksa dokular çok kötu gözükür. Ki gönderdiğin örneklerden bazılarının orijinalleri seamless iken AI ile yaptıkların seamless değil.
 
Denemeye zamanım olmadı ama çok gerçekçi ve güzel olacağından eminim çünkü daha önce başka dokular ile denemiştim. Kullandığım yapay zeka programı bu fakat belirli bir süreden sonra ücret istiyor hocam:


Biraz uzun sürecek çünkü tek başımayım ve oyunda onbinlerce doku var.

Örnek teşkil etmesi açısından bir sokak ya da mahalleyi bitirip sergileyebilirsin.
 
Bildiğim kadarıyla Nvidia Omniverse RTX Remixteydi bu özellik.

Konsept güzel ama GTA:SA atmosferine uyum sağlayabileceğini sanmıyorum.
Low poly modellerde yüksek dokular absürt gözküecektir. Sanki model tam yüklenmemiş gibi olacaktır. Keşke şu modellerinde vertex sayısını arttırabilecek bir şey gelsin dicem ama gerçekten çok zor hayalini kurmak bile zor.
 

Yeni konular

Geri
Yukarı