CPU ve GPU, Yeni DirectX 12 Özelliğiyle VRAM’e Eşzamanlı Olarak Erişebilecek

Ali Güngör

Genel Yayın Yönetmeni
Yönetici
Katılım
22 Haziran 2011
Mesajlar
53.249
Çözümler
17
Yer
İstanbul Türkiye
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Meslek
Technopat
Profil Kapağı
1523300036
Ekran-Karti-GPU-VRAM2.jpg

Microsoft, Resizable-BAR ile birlikte GPU Upload Heaps adı verilen yeni bir DirectX 12 GPU optimizasyon özelliği tanıttı. Yeni özellik, CPU’nun GPU belleğine doğrudan ve eşzamanlı olarak erişmesini sağlıyor. Başka bir deyişle, CPU’dan GPU’ya veri kopyalama ihtiyacı ortadan kalkarken DX 12 oyunlarında performans artışı sağlanabilir, aynı zamanda sistem RAM kullanımı azalabilir. Şu anda Agility SDK’da mevcut […]

Devamı: CPU ve GPU, Yeni DirectX 12 Özelliğiyle VRAM’e Eşzamanlı Olarak Erişebilecek
Kaynak Technopat

Devamı için yukarıdaki bağlantıya tıklayın...
 
Direct12 oyunları piyasada az mı çok mu? Bir de bu özellik tüm Direct12 oyunlarında mı olacaktır yoksa bu özelliği barından Direct12.x sürümü olan API'larda mı olacaktır?
 

Yeni konular

Geri
Yukarı