Bu yazıyı okumadan önce şu yazıyı (Rehber: Need for Speed Underground 2 Vinyl düzenleme) okumanızı tavsiye ederim.
Önceki konuda gösterdiğim şeyleri burada tekrardan göstermeyeceğim.
Önceki yazıda da vinyl düzenleyebiliyorduk ancak olan vinyl'nin sınırlarını aşamıyorduk, bu sefer sınırlama olmadan vinyl yapacağız. Ben 350Z aracının 350Z_ART_F_6 vinyl' sini düzenleyeceğim.
-NFS TexEd uygulamamızı yönetici olarak çalıştırıyoruz, oyunumuzun 350Z vinyl dosyasını açıyoruz.
-Arama kısmına girip 350Z_DEBUG_MASK dosyamızı buluyoruz ve masaüstüne .png formatında atıyoruz. (Her şeyi eski haline getirebilmek için yedek yapmayı unutmayın.)
-Tekrardan arama kısmına gelip 350Z_ART_F_6_MASK dosyamızı bulup yerini biraz önce masaüstüne attığımız dosya ile değiştiriyoruz.
-Artık 350Z_ART_F_6 vinyl' miz için olan alan kısıtlaması kalktı, istediğimiz her yeri istediğimiz gibi düzenleyebiliriz, MASK dosyalarıyla işimiz bitti.
-Gerisini zaten biliyorsunuz, 350Z_ART_F_6 vinyl' mizi düzenleyip programımıza aktardıktan sonra save alıyoruz. Programı kapatabiliriz.
Belki şu görsel yardımcı olur:
Önceki hali:
Şimdiki hali:
Oyun içi örnek:
Kolay gelsin.
Önceki konuda gösterdiğim şeyleri burada tekrardan göstermeyeceğim.
Önceki yazıda da vinyl düzenleyebiliyorduk ancak olan vinyl'nin sınırlarını aşamıyorduk, bu sefer sınırlama olmadan vinyl yapacağız. Ben 350Z aracının 350Z_ART_F_6 vinyl' sini düzenleyeceğim.
-NFS TexEd uygulamamızı yönetici olarak çalıştırıyoruz, oyunumuzun 350Z vinyl dosyasını açıyoruz.
-Arama kısmına girip 350Z_DEBUG_MASK dosyamızı buluyoruz ve masaüstüne .png formatında atıyoruz. (Her şeyi eski haline getirebilmek için yedek yapmayı unutmayın.)
-Tekrardan arama kısmına gelip 350Z_ART_F_6_MASK dosyamızı bulup yerini biraz önce masaüstüne attığımız dosya ile değiştiriyoruz.
-Artık 350Z_ART_F_6 vinyl' miz için olan alan kısıtlaması kalktı, istediğimiz her yeri istediğimiz gibi düzenleyebiliriz, MASK dosyalarıyla işimiz bitti.
-Gerisini zaten biliyorsunuz, 350Z_ART_F_6 vinyl' mizi düzenleyip programımıza aktardıktan sonra save alıyoruz. Programı kapatabiliriz.
Belki şu görsel yardımcı olur:
Önceki hali:
Şimdiki hali:
Oyun içi örnek:
Kolay gelsin.
Son düzenleme: